Bende troid hormonu ck yüksek cıktı domtorum test sonucu ilaç verdi ama ilacın kagıdında hamileliğin ilk aylarında kullanılmamalıdır dedi ama doktorum için rahat olsun demişti :$ kafam karıstı
Canim ben 16 haftaligim su an ama 13. Haftadan beri kullaniyorum.bi sorun yasamadim
Ben 8 haftada kulkandım
1,512,411 soru
24,668,780 cevap
367,147 kullanıcı