0 oy
331 göst.
22 Ocak 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (176 puan) sordu

Arkadaşlar çok özür diliyorum ama akıntım çok oluyor. 

Bunun neden olduğunu bilenler var mı acaba.?

Renksiz bir akıntı ama adet öncesi akıntı olur ya öyle :ermm:

Gebelik haftası 10+5

3 Cevap

0 oy
22 Ocak 2020 misafir cevapladı

Enfeksiyon olabilir canım, doktora bir git o daha iyi yönlendirir seni

-Reklam-
0 oy
22 Ocak 2020 (331 puan) cevapladı
Bendede oluyodu o haftalarda renksiz kokusuzsa sıkıntı yok
0 oy
22 Ocak 2020 (169 puan) cevapladı
Normal canim akinti olmasi yesil renkre kokulu olursa enfeksiyon oluyor 

1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...