27 haftalık hamileyim en başından beri Aşı sinir asabilik var eşim iki çocuğum çıt çıkarsa boğasım geliyor hatta sinirimi yenemiyorum oturup ağlıyorum kafanı meşgul edecek şeyler bul yoksa geçme gibi bir durum yok bebiş kız mı
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı