0 oy
628 göst.
18 Ocak 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (89 puan) sordu

Hani hamile olabilirim demiştim ya test yaptım cıktı kanda 06 cıkıyo yok gozukmuyo diye hamiş deglm ve gunum de geldi sukur ama testlerde pozıtıf cıkmasının sebebi hormonları cok yuksekmiş bnm o yuzden öyle cıkıyomus:):angel:8-);):P:D<3

Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

1 cevap

0 oy
18 Ocak 2020 misafir cevapladı
Canm bi konsum da senjn gbi kanda çıkmamış ama testlerde pizitif cikmis en son kese görünün ce hamilesin demisler 100 kisiden 2 kiside oluyormuş bu drum eger cizgilerin net cikmissa bekle birazdaha ve ilk 5 dk da cikmissa onmli sonradan test bozluyor
19 Ocak 2020 (89 puan) yorumladı
Yavrum adet oldum Bn 5. Gunum yaklasık
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,215 göst.
0 oy
10 cevap 1,006 göst.
0 oy
2 cevap 1,022 göst.
0 oy
5 cevap 644 göst.
11 Haziran 2019 Doğum kategorisinde Aybars'ın annesi (52 puan) sordu

1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...