0 oy
359 göst.
3 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan) sordu

37haftalık hamileyim oğlumu sabırsızlıkla bekliyorum son 24gün kaldı inşlh kolay bir doğum olur sizde durumlar ne merak ediyorum hadi muhabbet edelim


Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2018 (315 puan) cevapladı

38 olduk ama gelmiyir daha minik gelse diye can atiyorum Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin

3 Ağustos 2018 (6 puan) yorumladı
Bizde 37+4.. gelmesini dort gozle bekliyoruz ama aynen gelmiyo
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2018 (659 puan) cevapladı

Yalanci sancilarim oluyor sol kasigimdan vuruyo bide 2 gundur sabaha karsi kalcam agrimaya basladi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 320 göst.
20 Haziran 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Esilayyy (13 puan) sordu
0 oy
3 cevap 485 göst.
3 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Kezban94 (1,876 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,061 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.

1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...