benim dr m verdi 3 yıl oldu doğum yapalı suan 2. bebrğimi bekliyorum doğumdan sonra bile çok kez sramışlığım olmuştur Allah razı olsun ondan
Devlette kadın özel birsey soracm Dr hanım dedi yanımda benden çekindiği için burası özel değil özel birsey soracaksan özele git dedi benim şimdi Dr da diğerinde verdi numarasını ama Dr özelde
1,512,379 soru
24,668,398 cevap
367,122 kullanıcı