Uygulamaya 5 yıldız vermeye ne dersiniz?
326 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (164 puan) sordu

Merhaba bayanlar 13+2 haftalık gebeyim yaklasık 3 haftadır kabızlık sorunum var çok kötü durumdayım sanki her lavaboya girişimde doğum yapıyor gibi acı çekiyorum böyle olan varmı aranızda neler önerirsiniz ?

11 Cevap

+2 oy
(211 puan) cevapladı

Ben de çok zorluk çekmiştim gerçekten çok kötü oluyo lifli gıdalar tercih etmeliymisiz birde her sabah 3 tane kuru kayısı üstüne bir bardak ılık su içtin mi iyi geliyor her sabah uygula canım geçmiş olsun

(164 puan) yorumladı
Çok sağolungerçekten kötü durumdayım suanda 3 haftadır çekiyorum birde hemoroid sorunum var  kan içinde kalıyor lavabo uyguluycam inş  kayısıyı
yorumladı
rica edeim canim ne demek Uygula mutlaka  netten de arastirabilirsin ilaç kullanma doğal yöntemlerle geçirmeye bak :)) inşallah geçer bir an önce
0 oy
cevapladı

Ben de ne yesem sindiremiyorum. Devamlı kuru kayısı ıslatıp yiyorum sadece bu iyi geliyor. Ve tabi meyve sebze yoğurta ağırlık vermek gerek

(164 puan) yorumladı
Çok sağolun uygulıycam inş  Hemoroidimde car zaten ilk çocukğumda ileri seviyedeydi şimdide tekrar çıkmaya başladı
(105 puan) yorumladı
Hemoroid sorunu azda olsa bende de oldu kabizliktan sora. Eczaneye hamileyim diye belirtrniz bana iki tane merhem verdi karistirip surdum 2 gunde etkisini gosterdi doktoruma sorarak aldm bir zarari olmaz dedi ayrica sabah ac karna 1 bardak ilik suya 1 yemek kasigi zeytinyag katip icmemi soyledi dr um denemelisiniz.
yorumladı
Zeytinyagli su icmek ise yariyor mu lavaboya cikartiyor mu
yorumladı
Evet yarıyor sıcaga yakin ilik suya koyup iciyorum ve şeker ilavesiz kayisi incir kuru uzuum kaynatip robottan geciriyorum sabahlari kahvaltida onu ilik suyla sulandirip iciyorum.
(95 puan) yorumladı
Hangi melhem söyledi doktorunuz? Ben de çok acı cekdim. Hemoroidden ilk hamileligimde
0 oy
(708 puan) cevapladı

Gunkurusu yemeni tavsiye ederim 2 tane ara ogunde rahatlarsin  

0 oy
(177 puan) cevapladı

Hemoroid ve kanaman varsa doktoru ihmal etme bence kayisinin yaninda bol bol zeytinyagli yemekler ve salatalar tuket cok gecmis olsun.

0 oy
(105 puan) cevapladı

Hemoroid sorunu azda olsa bende de oldu kabizliktan sora. Eczaneye hamileyim diye belirtrniz bana iki tane merhem verdi karistirip surdum 2 gunde etkisini gosterdi doktoruma sorarak aldm bir zarari olmaz dedi ayrica sabah ac karna 1 bardak ilik suya 1 yemek kasigi zeytinyag katip icmemi soyledi dr um denemelisiniz.

0 oy
(133 puan) cevapladı

Yoğurt içine pulbiber dokkk ye 2 uygulamada çıkmaya baslaran 

0 oy
(199 puan) cevapladı

Bende çok kötü olmuştum canım ya 10 gün yapamadığım oldu sonra lavman yapıldı ondan beridir korkudan her sabah kuru kayısı flan yiyorum ☺

+1 oy
(484 puan) cevapladı

Cok uzun suredir kabizsin ben 2 gun oldum dayanamdim.ikinmaman lazim.saglik ocagina gittin mi bilmiyorum ama saglik ocagi bana 4 5 gunden sonra ilac oneriyoruz demisti. Bol bol su icmelisin.yogurt tuketmelisin.kuru kayisi siyah uzum ceviz findik bunlar engelliyor.ekmegi cok yiyorsan azaltmaya calis canim 

0 oy
(174 puan) cevapladı

Canim bunun surubu var doktor veriyor.kabiz olmayan nadir ldir diye dusunuyorum.onu icmeden rahatlayamazsin soyliyim.hic isgence cekme bosuna cnim 9.aydayim hala kabizlik var gecici degil malesef:ermm:

0 oy
cevapladı

Cidden allah yardimcin olsn cok zor bi durum  bende daha iki gundr rahatladim ama cok sasrdim allahim tuvaletimi yaptim rahat bi sekilde die allah biliyo ya neler cektigimi hem hemoroid vardi bildgin parcalamistim kendimi tuvaletimi yapcam die benm bagsur halk dilinde enfenksiyon kapmisti antibiyotik krem faln anca kendime gelmistim mecbur kalmistim kullanmaya 11 haftalikken bi basladi 16 haftalik olcam iste yeni gecti gibi insallahhh bi dahaaa aslaaa gerii gelmezz

yorumladı
Ayy amin inş. Valla seni çok iyi anlıyorum cnmtubalete oturunca resmen dopuö yapar gibi ter düküyorum bütün üstümdeki herşeyi çıkarıyordum bir haftadır bende çok şükür rahatladım biraz dediğin gibi inş. Bidaha geri gelmez ama ilk doğum yaptığımda aşırı kötü olmustum kalcamın arası kapanmıyordu hemoroid memeleri çıkmıştı doğum esnasında 6-7 tane 15 gün çekmiltim ondan şimdi bunda daha çok çıkıcak diye korkuyorum çok:(
0 oy
(3,376 puan) cevapladı

Canım hepimizin var o sorun, ben kayısı ve kara erik kurusu aldım. Doktorum önerdi aç karnına ama malum hamilelikte mide yanmamiz çok oluyor. Yedikten sonra midemi yaktı, çözüm olarak komposto yapıp içiyorum taneleriyle, hem buz gibi oluyor midemi serinletiyor her gün olmasa da 2-3 günde bir tuvalete çıkabiliyorum. Düşük riskin de olduğu için tuvalette kendimi zorlamiyorum.

yorumladı
Kızlar bol su icmelisiniz kabızlık için yani 3 lt ilaclar ve hormonlarin degismesi nedeniyle oluyor bol bol su icin

İlgili sorular

13 cevap 419 göst.
1 cevap 59 göst.
7 cevap 137 göst.
6 cevap 312 göst.



...