Hayirli sabahlar her kese. Ben aşırı kahve içen biriyim ve şimdi hamilelikden dolayı içmemelisin diyorlar. Yine de ara ara canim cekiyor. Aranızda hiç içen oldumu yan etkisini gorenler ve ya? Yardımcı olursansiz sevinirim
Hepinize cok teşekkür ederim arkadaşlar
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı