0 oy
345 göst.
15 Ocak 2020 Doğum kategorisinde (41 puan) sordu
Selamün aleyküm hayırlı sabahlar sevgili anneler dün nstde hafif sancim çıkmıştı şimdide adet sancısı gibi bel ağrısı çekiyorum acaba doğum yakın mı benim gibi olan varmi

2 Cevap

0 oy
15 Ocak 2020 (61 puan) cevapladı
Sancı cok mu cıkmıstı
15 Ocak 2020 (41 puan) yorumladı
Hafifti
-Reklam-
0 oy
15 Ocak 2020 (151 puan) cevapladı

Aleyküm selam.3 gündür bende de var o ağrı :sick: kaç haftaliksin 

15 Ocak 2020 (41 puan) yorumladı
37+2 canım
15 Ocak 2020 (151 puan) yorumladı
Aa ben de aynıyım
15 Ocak 2020 (41 puan) yorumladı
Hakkımızda hayırlısı inşallah

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,481 soru

24,669,824 cevap

367,194 kullanıcı

...