0 oy
351 göst.
13 Ocak 2020 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (65 puan) sordu
Depend kullanışlı mi gerçekten yoksa gereksiz mi ona göre alayım doğuma az kaldı ve hangi pedi önerirsiniz adet donemleri için kotex kullanıyordm önce daha iyisi var mı tercih ettiğiniz
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

3 Cevap

0 oy
13 Ocak 2020 (904 puan) cevapladı
Herkes depend öneriyor yoğun şekilde kanaman oluyor bende almayı düşünüyorum
13 Ocak 2020 (65 puan) yorumladı
Bende alayım hasta bezide var bı iki tane duruma göre kullanırım
13 Ocak 2020 (904 puan) yorumladı
Depend ben yeni duydum önceki doğumumda hasta bezi kullandım rahat olmuyor torba gibi altında depend denicem Allah nasip ederse
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2020 misafir cevapladı
Hayırlı geceler evet depend çok kullanışlı çünkü normal adet kanı gibi değil çok fazla geliyor (tabi kişiden kişiye degisir) ben kullandım çok memnun kaldım.
13 Ocak 2020 (65 puan) yorumladı
Teşekkürler peki e bebek dışında hangi marketlerde satılıyor biraz Uzak düşüyor bize bı kaç yere sordum yoktu
13 Ocak 2020 misafir yorumladı
Eczanelerde satılıyor.
0 oy
13 Ocak 2020 (4,793 puan) cevapladı
Normal pedler ilk gün yetersiz kalıyo canım. Depend kullan sonra normal pede geçersin
13 Ocak 2020 (65 puan) yorumladı
Normal pedi adet dönemleri için sormuştm kaç aydır olmuyorz malum almışken onuda alayım diye
14 Ocak 2020 (4,793 puan) yorumladı
Loğusalıkta da kullanılıyor canım. İlk bir iki günden sonra normal pede ihtiyaç oluyor. Kanama çabuk kesilmiyor.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 308 göst.
0 oy
6 cevap 508 göst.
0 oy
2 cevap 404 göst.
0 oy
6 cevap 432 göst.

1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...