0 oy
364 göst.
13 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
Yarın 40+4 oluyorum doktrm gel sabah 9 da suni sancı vercekler dedi benm gibi olan varmı kendi sancımı beklemek istiyorum ama cock riske girermi günümde gecti

3 Cevap

0 oy
13 Ocak 2020 (2,295 puan) cevapladı
Bekleme daha fazla doktorun dediğini yap canim allah kurtarsın 
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2020 (1,723 puan) cevapladı
Gunun gectiyse tabikkde doktorunu dinle canim, bende suni sanci ile dogum yaptım korkma bunda bisi yok cok agri hissedersen epidural yani agri kesici yaptirirsin ben oyle yaptım
0 oy
13 Ocak 2020 (727 puan) cevapladı
Bekleme günün gelmiş doktorunu dinle bebeğini tehlikeye atma canım kakasını yiyebilir Allahım kurtarsın bir avazda inşallah 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,072 göst.
0 oy
2 cevap 411 göst.
5 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Kaderconkarli (188 puan) sordu
0 oy
4 cevap 397 göst.
0 oy
15 cevap 1,576 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,099 kullanıcı

...