Daha çok erken canım zamanla hissedersin zaten hareketini falan 20. Haftadan önce hissetmiyo çoğu kişi aşermede herkeste olan bişey değil
O haftalarda normal rahat geçince hem hamile gibi, hem değil gibi ama değişik bir mutluluk oluyor. Hareketlerini hissedince anlıyor insan asıl can taşımak neymiş
1,512,746 soru
24,673,316 cevap
367,392 kullanıcı