Benim kızım sol taraftaydı hep. Gene kızım olacak hayırlısıyla bu sefer 27 haftada olmama rağmen hala göbek deligimin altında çok zor bu sefer lavaboyla akraba olacaz neredeyse. Ortalarda gezip duruyo ne desem yalan olur
Kızda erkekte sağ tarafimda lydi
1,512,748 soru
24,673,276 cevap
367,387 kullanıcı