0 oy
1,027 göst.
13 Ocak 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (87 puan) sordu
Kızlar 9haftlık hamilym ama medim cok bulnyor doktur bana PRİLAM DR10Mg/10mg verdi kulnan var mi fayfası guren var mi 
Gebelik haftası 9+1

13 Cevap

0 oy
13 Ocak 2020 (3 puan) cevapladı
Bende de aşırı oldu kaç ay hastanede yattim çıktığımda beni zofer 4mg kurtardı en azından kendime gelmiştim zofer 8 mg da var ve zararı yok kullanabilirsiniz
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Ben devlet hastanesi gidyorum cnm dugru duzgun ilgilnmyorlar ilk gebligmde duguma kadar surdu bilmyorum bu nasıl olcak
-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2020 (95 puan) cevapladı
O ilac bi sure snra aliskanlil yapti ve yine midem bulandi bna zencefilli ilac verdi onun ile bseyler yiye bildim yoksa srekli serumdu 
0 oy
13 Ocak 2020 (175 puan) cevapladı
Ben kullaniyorum canim 19.haftam hala gecmedi benim onun sayesinde ayaktayim zaten hamilelere ozel bi ilac a kategoride kullanabilirsin.
0 oy
13 Ocak 2020 (2,349 puan) cevapladı
O anları hatırlamak bile istemiyorum 18 haftaya kadar ne yesem çıkarıyordum sürekli uzanıyordum halsizdim. Ev işi yapamıyor yemeklerden sudan bile midem bulanıyordu zor bela yiyiyordum ama midemde 5 dk kalmıyordu yediklerim. 5 kilo vermiştim ilk aylarda. Eşimden bile midem bulanıyordu yanına yatamıyordum herşeyden koku geliyordu berbat günlerdi. Çok şükür atlattık 27 olduk darısı başına 
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Sagol canım
0 oy
13 Ocak 2020 (38 puan) cevapladı
Zoferi kullanmanı tavsiye etmem verdiği ilaç gebelik için bitkiselli bi ilaç faydasını görürsün dediği gibi kullanırsan ben kulandım 
0 oy
13 Ocak 2020 (216 puan) cevapladı
 24. Hafta dayım şuan.. 11. Haftadan beri geçen haftaya kadar kullandım gece yatarken 2 tablet aldım şu an deniyorum kendimi bırakmak için inşallah bulantı çok olmazsa devam etmeyeceğim ama çok etkili bulantıyı kesiyor ve hamileler için üretilmiş bir ilaç zaten B6 vitamini bende endişelenmiş sormuştum korkma kullan doktorun verdiyse, çok faydası oluyor değilse bulantı herkesin hafif geçmiyor bazen çok aşırı oluyor çekmeyen anlamaz. 
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
0 oy
13 Ocak 2020 (5 puan) cevapladı
Ben kullandım canım gece yatmadan iki tane aşırı memnun kaldım yoksa suyu bile kusuyordum
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Gece mi içlyor bana gunde bir at didi gece mi atsam
0 oy
13 Ocak 2020 (439 puan) cevapladı
Ben kullandim faydasinida gordum ne bulantim ne kusmam oldu rahat gecirdim il 3 ayi.onu kullanmadan once her seyi kokusu tadi miydemi bulandiriyordu ne yersem kusuyordum onunla kendime geldim resmen.
0 oy
13 Ocak 2020 (700 puan) cevapladı
Evt ben kullandım faydasını gördüm bı hap iki gün iyi geliyordu snra yine basliyodu ben ancak o ilaçla ayakda durabildim 
0 oy
13 Ocak 2020 (167 puan) cevapladı
Ben prilam kullandım cok cok ıyı geldi cnm 
0 oy
13 Ocak 2020 (17 puan) cevapladı
Ben kullandım canım 4 aydırda kullanıyorum gece yatmadan iki tane verdi doktorum herkesin bünyesi farklı olabilir ama ben çok faydasını gördüm bulantıdan gözümü açamıyordum
0 oy
13 Ocak 2020 (288 puan) cevapladı
Bende kullandım canım 7. Haftadan 14 e kadar çok etkili ama bağımlılık yapıyor diye bıraktım ben 1 haftadir doktorum icmemeye çalış dedi. İlk 3 gün zorlandım ama 1 haftadir aramıyorum çok şükür 
0 oy
13 Ocak 2020 (327 puan) cevapladı
Kuvvetli bi ilac ama bende fayda etmedi sadece 2 saat etki ediodu kahvalti yapana kadar 
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Ben içtm iki gun faydası oldu sonra aynı bulntı
13 Ocak 2020 (327 puan) yorumladı
Surekli kullancan
13 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Kullnyorum canım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,344 göst.
0 oy
7 cevap 367 göst.
0 oy
2 cevap 417 göst.

1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...