0 oy
530 göst.
12 Ocak 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,063 puan) sordu
Mrb kızlar 9 haftalik hamileyim ve memleketime gitmek istiyorm çok bunaldm ailemi çok ozledm acaba yolculuk yapan oldumu bu süreçte uçakla tehlikesi varmidir
Gebelik haftası 9

10 Cevap

0 oy
12 Ocak 2020 (76 puan) cevapladı
Yaptım canım benim doktorum ankarada idi ben çorluda o yüzden 2 aydır yapmıyorum daha öncesi çok sık yaptım mecbur ama sıkıntı yaşamadım şuan 38 +5 oldum
-Reklam-
0 oy
12 Ocak 2020 (439 puan) cevapladı
Ben yaptim bi tehlikesi yok.bende 9 hafrada gitdim 17 haftada dkndum bi tehlikede yasamadim
0 oy
12 Ocak 2020 (49 puan) cevapladı
Doktora sorup gittim. En güvenlisi uçak demişti. 
0 oy
12 Ocak 2020 (2,295 puan) cevapladı
Ben yaotim canim ucakla daha kisa surdugu icin bir sorun olmamıştı 
0 oy
12 Ocak 2020 (128 puan) cevapladı
Ben yaptım canım uçakla doktor bi problem olmaz dedi 
0 oy
12 Ocak 2020 (332 puan) cevapladı
Bende yaptim canim bi sorun olmadı cok sukur korkma Rabbim e emanetler miniklerimiz
0 oy
12 Ocak 2020 (886 puan) cevapladı
Doktoruna sormadan sakin yolculuk yapma herkesin durumu farklı sonucta...
13 Ocak 2020 (1,063 puan) yorumladı
Sordm sen bilirsin dedi bir sakincasi yok dedi
0 oy
12 Ocak 2020 (369 puan) cevapladı
Ben 5 saate yakın yolculuk yaptım korkutmak istemem ama lekenmen oldu ve doktor progestan verdi 3 gün yattım sırt üstü hiç kalkmadan. 
0 oy
19 Ocak 2020 (575 puan) cevapladı
Tam 10 haftalik olduk arabayla bursadan izmire geldim cok sukur biseyim yok canim :)
0 oy
19 Ocak 2020 (85 puan) cevapladı
Korkma canım ben 33 haftalıkkrn yurt dısına uctum bı sıkıntı olmadı hamdolsun 

1,512,788 soru

24,673,868 cevap

367,423 kullanıcı

...