0 oy
677 göst.
9 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (87 puan) sordu

20 haftalik gebeyim cinsiyeti bi turlu soylemediler bu benim 2.ci gebeligim ilki kiz di bunda pek emin deilim cunku kizimi 3 aylikken hissetmeye basladim suan bebegimi hissetmiyorum pek erkek ola bilir mi ? Belirtileri tam soylermisiniz :ermm:

Gebelik haftası 20+0
Kapatılma nedeni: Cinsiyet ile ilgili sorular sol menüden gebelik dışı bölüme yazınız

3 Cevap

0 oy
9 Ocak 2020 (482 puan) cevapladı
kiz yada erkek olma belirtisi die bisey yok bence ya herkes her coculda farkli.yasiyo cinsiyete gore degilde cocuga gore degsiiy o.hamilelik surecinde yasananlar bence 
9 Ocak 2020 (182 puan) yorumladı
Bencede kız belirtilerim vardı hep halada var ama erkek
9 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Hmm bnm icimden hep erkek gecti artik hayrlisi
-Reklam-
0 oy
9 Ocak 2020 (723 puan) cevapladı
3. Ye gebeyim hepside birbirinden farkliydi ilk ikisi kızdı simdi ogluma hamileyim ve ikinci kizima hamileyken o kadar emindim ki erkek olduğuna yaniltti beni simdikinde de dedim kusuyorum kesin bunyavrumda kiz ama erkek 34+3 bekliyoruz dogmayi
9 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Benim kusmam pek olmadi cok sukur rahat geciyo hamileligim ilkinden cok farkli yani
0 oy
9 Ocak 2020 (31 puan) cevapladı
Göstermiyorsa bilki kızdır
9 Ocak 2020 (87 puan) yorumladı
Doktor soylemiyor ya bnde utanmadan her gittimde yuzsuz gibi soruyorum yinede soylemiyo

İlgili sorular

0 oy
47 cevap 6,453 göst.

1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...