0 oy
419 göst.
9 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (361 puan) sordu
Doktor normal doğum bekleyelim dedi sancısı nasıl yapabilirmiyim çok mu zor sancılar çok mu kötü 45 gün kaldı aslında doğum değil sancı nasıl o korkutuo galiba 

5 Cevap

0 oy
9 Ocak 2020 misafir cevapladı
Korkma canım kolay demiyorum zor tabiki ama Allah sabrını veriyor bebeğini kucağına alıp koklayınca dünyalar senin olacak merak etme 
-Reklam-
0 oy
9 Ocak 2020 (575 puan) cevapladı
Korkma canim kolay demiycem ama dayanilmiycak kadar zorda degil 
9 Ocak 2020 (361 puan) yorumladı
Vallahi aslinda çok korkan biri deilim ama sancı naisl olcak kafa kurcalii☺️
0 oy
9 Ocak 2020 (398 puan) cevapladı
Senin sancıyı nasıl karşıladığına bağlı canım bence bu. Ne kadar kasmazsan vücudunu kasılmalar o kadar kısa sürer ve rahat olur. Benim icin son saat cok zorladı ama ya sabır cektim hep, Allah kolaylığını veriyor 
0 oy
9 Ocak 2020 (1,196 puan) cevapladı
24 saat sanci cektim asiri degildi dayanilck agrilardii acilman hizli ilerlenedigi icin suni aldim son 3 saat zorduu ama kmse agridan ölnūyor zor evet ama dogurduktan snra yuruyerej ciktim dogumdan 3dkkada btti dogumum. 
0 oy
9 Ocak 2020 (676 puan) cevapladı

Sanci gelsede zor olsa keske:)

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...