0 oy
375 göst.
2 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (479 puan) sordu

Kızlar sağlık ocağı ücretsiz damla verdi yeni doğan bebeğime 15.ci günden itibaren vermem için vitaminmiş sizce kullanayım mı

6 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2018 (1,094 puan) cevapladı

kullan cnm.tabikide d3 vitamindir muhakkak..hatta ben hamileyim.bana bile verdiler..gunesten uretemedigimiz vitamini mecburen disardan almak.zorundayiz bebegimizde gunese cikamayacagi icin mecbur d3 takvisyesi yapmak.zorundayiz

-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2018 (514 puan) cevapladı

O ilacı ne kadar çok kullanırsanız diş  o kadar erken cikarir.

0 oy
2 Ağustos 2018 (1,083 puan) cevapladı

Tabikide kullan Devit3 

0 oy
2 Ağustos 2018 (236 puan) cevapladı

Kullan canim biz hep kullandik çocuklarımızda  icin rahat olsun

0 oy
2 Ağustos 2018 (1,384 puan) cevapladı

Sağlık ocağının verdiği o D vitamini damlasını doktorum kullanma dedi bana içinde paraben varmış başka bir marka önerdi onu kullanıyorum 

0 oy
2 Ağustos 2018 (2,989 puan) cevapladı
Ben de kullanıyorum, hamileyim ama doktorum anne karnında da faydalı diyo
2 Ağustos 2018 (479 puan) yorumladı
Bence kullanma cnm netten bak pek iyi değilmiş

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 256 göst.
0 oy
1 cevap 115 göst.
0 oy
3 cevap 249 göst.
0 oy
7 cevap 310 göst.

1,512,781 soru

24,673,736 cevap

367,415 kullanıcı

...