0 oy
438 göst.
1 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu

Progestan ilacı kullanan var mı sivilce yapıyor mu ?

6 Cevap

0 oy
1 Ağustos 2018 (83 puan) cevapladı

Ben kullandım bana yapmadi yeni yeni sivilce cıktı 6 ayylik  olduk 

1 Ağustos 2018 (18 puan) yorumladı
Anladim teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
1 Ağustos 2018 (2,642 puan) cevapladı

Benim arkadasim kullanıyor. Çene gıdık bölgesi sivilce olmuş. Ondan yakinip duruyordu. 

0 oy
1 Ağustos 2018 (2,225 puan) cevapladı

Kullandım sivilce çıkmadı galiba her bünyeye göre farklı kiminde çıkıyo kiminde çıkmıyor 

0 oy
1 Ağustos 2018 (2,989 puan) cevapladı

Hayır yapmıyor, bazı gebelerde hormonlardan dolayı sivilce çıkıyor. Ama ilacın öyle bi etkisi yok, etkileri bulantı,baş dönmesi,halsizlik,uyku vs

0 oy
1 Ağustos 2018 (898 puan) cevapladı

Ben kullanıyorum ve çıkmaya başladı baya çene bölgemde sivilceler 

0 oy
1 Ağustos 2018 (166 puan) cevapladı
Eczacı bana progesteron acayip leke yapar cilde demişti uygun güneş kremi kullanmak lazım demişti ben kullanmadım ama kullanıp leke yapan varmı acaba 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,541 soru

24,670,539 cevap

367,232 kullanıcı

...