0 oy
527 göst.
5 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,367 puan) sordu
Normal doğum yaptım özelde 2018 de aralıkta şimdi 4. Bebegime hamileyim ve gene aynı hastanede ve doktorda doğum yapacam 10 saat açlıkla gitmemi istedi doktorum ve orda suni sanci çekerken lavman yapıldı ne pis bisey ne lanet bisey ağrısı mahvetti bu doğumda istemesem yapmazlar demi çok ağrılı ya sancimmi cekeyim onun sancisinimi inş bu sefer yaptırmam zaten bi faydasida olmadı doğum esnasında ıkınırken ne var ne yok hepsi bebekten önce doğum masasında geldi  :)  rezil ve iğrenç bi durumdu 

1 cevap

0 oy
5 Ocak 2020 (240 puan) cevapladı
Normal  dogumda devleti ozeli felan yokyani lavman yapilmali lavman yapildigi halde giden gidiyor tabi dogumda o ayri sizin elinizde olan bisey değil. Saglikciyim yani lavmana felan firsat kalmadan bi kadin geldi direk acil doguma aldık  oyle bir isali gidiyorduki baska bebek olsa bogulurdu heralde dedik cok felaket biseydi yani mesela lavman yapilmis olsa belki oyle olmayacakti. Butun gebelere lavman yapiyorduk biz çoğunda ikindiklarinda bisey olmuyordu 
5 Ocak 2020 (1,367 puan) yorumladı
Tabikide haklisin canım sizin durum dahada zor bebek önemli o anda
5 Ocak 2020 (240 puan) yorumladı
Herkes icin zor bende dogum yapicam yani insallah oyle bi durum olmaz ama lavman mecbur iste :) kac haftalksnz suan
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 637 göst.
13 Haziran 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ftmnrcelebi (542 puan) sordu
0 oy
0 cevap 650 göst.
26 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde madonnna (22 puan) sordu
0 oy
12 cevap 728 göst.
17 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pty46 (53 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,153 göst.

1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...