0 oy
1,388 göst.
5 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (886 puan) sordu
Artık çok bunaldım asla uyuyamıyorum gündüz 1-2 saat bı köşede uyuyabiliyosam uyuyorum onun dışında asla gece uykusu yok doktorum normal diyo hepimizde böyle sorunlar var tabi ki ama ben artık ağlama krizlerine giriyorum :(( ne yapmaliyim bı çözüm bulan var mı ben ne yaptiysam olmuyor :(

14 Cevap

0 oy
5 Ocak 2020 misafir cevapladı
Maalesef bende bulsam yapacam kızım hareket ediyor uyuyamıyorum alıştım uykusuzluğa 
5 Ocak 2020 misafir yorumladı
Annem birtane ben annemin hakkını ölsem yine ödeyemem :(( ben duygusala bağladım
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Allah bizede öyle anne olmayı nasip etsin inşallah
5 Ocak 2020 misafir yorumladı
Aminnn ben ağlamadan gideyim kızımı uyutmaya çalışıyım Allah'a emanet olun hayırla kalın iyi gebelikler :)))
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Saolun sizde iyi gecler :)
5 Ocak 2020 (318 puan) yorumladı
Bndeeeeee yeminle annemin kıymetini anladım
-Reklam-
0 oy
5 Ocak 2020 (449 puan) cevapladı
Valla canım Bir aydır uykuya hasret kaldım deliricem çözüm bulursan banada söyle sen yine gündüzleri bır iki saat uyuyosun bende oda yok 
5 Ocak 2020 (449 puan) yorumladı
Hahahahha valla öyle eşim gece bekçi onun gelişini bekliyorum beraber yatıyoruz erkenden yine kalkıyorum sıkıldım cidden ağrısı uykusu bune ya
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Yaaa benim esimde bekçilik sınavına girdi ama kolunda platin olduğu için elendi çok istemiştim olmasını.... İsyan etmek istemiyorum sonu güzel olsun diye dua ediyorum ama sabır kalmadı artık.
5 Ocak 2020 (449 puan) yorumladı
Hakkında hayırlsı olsun canım kısmet bende isyan etmiyorum ama gün içerisinde yorgun ve halsiz kalıyorum hiç bişey yapasım gelmiyor yemeği bile zor Yapıom
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Allah hepimize bolca sabır versin inşallah
5 Ocak 2020 (449 puan) yorumladı
İnşallah :)
0 oy
5 Ocak 2020 (434 puan) cevapladı
Hamilemisnz dogurdunzmu :( bn de uyyamyorm alllahmn izniyle dogrsak bi vlla rhatlcm snki 
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
34+2 canimmm :( cok kotym ama hc bi yermde.sknti yok uyyamyorm :(
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Az kaldı artık diye diye kendimizi avutcaz :(
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
Evet gercekten de sonuna.geldk ama daha diyotlarki 36 olda gor bi dha ne gorcekseem blmyormki :(
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Ay daha ne gorcez başımıza gelebilecek herşey gelmiş zaten :)
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
:))) demi demi allahm yardm etsn yarrbm :( gercekten sebebsiz neden uyumiyorum kalkarken krampler.felan giriyor bide ytakta cabik toplanamyorm da :(
0 oy
5 Ocak 2020 (434 puan) cevapladı
Ha bide sola yatiyorm ya soluma igneler batiyor sanki midem ztn sbaha kdr yanyor ona cozumum yok 
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
Reenni iiciyorm kulaklarm benmde ama en cok gozlerm yasariyor acidan kiz allahm ya tovbe cok cektik ya cok zor bi surecms gerckten hemde mide bulantisi veya farkli skntlaf.yasamayp kolay gecirdigm halde bu skntlar. Rabbm yrdmcimiz olsn ya surup beni rhaatlatiyor bi uuc sat felan ya
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Ne güzel rahatlatiyosa beni anlık geçiriyor sonra tekrar basliyo.... İlk 5 ay 11 kilo verdim bı dilim ekmek yiyemedim açlıktan agladigimi biliyorum serumla beslendim :) her ay farklı şeyler yaşıyorum bı doğum yapsam bebeğin başında uykusuz beklemeye razıyım .... Çok çektim hamileliği hiiiic böyle bir şey hayal etmemiştim :(
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
Bende boyle.diyorm heerkes diyorki bu gunleri arayacaksin ya zaten uyyamiyorm en azndan iyi oldgnu bileym izleym cocugmuu her ay ayri strrs. Hareketlerni alamynca korkmak feln  yne benm ilk aylarmda bilmedim ble sen cok zor. gecirmsssin istfr etmek cok zormus canim ya otur kalk bize dua et  rabbm bi avazda kurtrsn kurban oldgm rabbm saglikla almayi gormeyi nasp etsn evlatlarmizi:((
5 Ocak 2020 (886 puan) yorumladı
Çekmeyen anlamaz valla herkesin hamileliği farkli geçiyor.... Allah bugünleri de aratmasin :)
5 Ocak 2020 (434 puan) yorumladı
Amin canm aynen oyle :) cok amin :)
0 oy
5 Ocak 2020 (333 puan) cevapladı
Uykular haram gece 3 gibi uyanıyorum 2 saat uykuya geçemiyorum bnde
0 oy
5 Ocak 2020 (332 puan) cevapladı
Şekersiz ıhlamur miss gibi uyuya kaldırıyor beni ağrım olmadığı zaman 
0 oy
5 Ocak 2020 (1,075 puan) cevapladı
Önce bende çok bunalıyodum uykusuzluktan doğduktan sonra anlıyosun valla Rabbim alıştırma yaptırmış diyorum doğumdan sonraki uykusuzluğa geçiş 
0 oy
5 Ocak 2020 (449 puan) cevapladı
Tum gunu uc dort sattlik uykuyla geciriyorum bende aynı durumdayım :((
0 oy
5 Ocak 2020 (416 puan) cevapladı
Canım ilk hamileligimde senın gibiydim uyuyamıyorum normalde basımda top atsan uyanmazdım ama hamıle kaldıgımda  hamileligin son aylarında vucut kendini dogum sonrası İcin hazırlıyor  o yuzden dogum olsana yatsam diyordum ama oyle olmuyor bebeginin nefes alışverişini bile dinliyorsun gözlerin kapalı ama Bi kulagın hep onda tam uykuya dalamıyorsun  şimdi 30 haftalık ikinciye hamileyim ve ben gene uyuyamıyorum 
0 oy
5 Ocak 2020 (89 puan) cevapladı
Neredeyse 27. Haftamdan beri yaşıyorum benzer durumu. Acaip uyksz oluyorum ama uyuyamıyorum ya mide yanması ya başka bişey veya sebebszce uyanıyorum ve uyuyamıyorum. Dalsam birazck tuhaf şeyler görüyorum rüya gibi kısa kısa.Haftalar ilerledikçe büyüyoruz ve artk dört yastkla bile rahat edememeye başladım. 36. Haftamdaym bu gece bı güzel uyudum. Tek yastk vardı o da başımda :) yataktaki yerimi değiştirdim ve sanırım bundan dolayı oldu. İnsan böyle acızlandkça da bian önce doğurmak istiyor. Hayrlsıyla sağlkla gelsin o kucağımıza alıp "değdi" diyeceğimiz  vakit inşaallah
0 oy
5 Ocak 2020 (226 puan) cevapladı
Bende oyleydim cnm bir iki saat uyuyor sonra bir daha uyuyamiyordum çok sinirli oluyordum gündüz herşeye ağlıyordum  stres yapıyordum doktorum sakinleştirici yazdı doğuma kadar kullan dedi iki kutu kullandım şuan ara verdim uykularım normale döndü daha rahat oluyosun 15 gün kullandıktan sonra fayda etti tabi ilaç  
0 oy
5 Ocak 2020 (5,445 puan) cevapladı
Ağlama kız bebişini düşün ben 2 ay çektim o uykusuzluğu sonra düzeldi Allah başka dert vermesin 
0 oy
5 Ocak 2020 (130 puan) cevapladı
Son haftalarda vücut kendini doğum sonrasına hazırlıyor dedi benim de doktorum gündüz 5 10 dk uyursan uyuyorum gece hep uykusuz bel ağrım karın ağrım bacak ağrım hiç gece tavan yapiyo 34 haftadayim 6 hafta nasıl gecicek bile bilmiyorum :(
0 oy
5 Ocak 2020 (1,355 puan) cevapladı

Bir kaç gündür bende de var 

Ilık bir dus alıyorum 1-2 saatte olsa uyuyorum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 239 göst.
0 oy
3 cevap 242 göst.
0 oy
10 cevap 545 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...