0 oy
865 göst.
13 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

Kızlar karnımda ağrı olunca sol taraf kasığımda ağrı olunca da hep sol tarafım ağrıyo neden

1 cevap

0 oy
13 Mayıs 2018 (569 puan) cevapladı

canım benimde genlde sol tarafm agryordu bebek erkek olursa sola yerleşirmiş ondan olabilir flan dediler ama doktrm bebgin kza benziyor dedi. 

13 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Sol tarafta ağrı çekiyorum ya napıcam bilmiyorum  yarın doktoruma sorayım
13 Mayıs 2018 (1,470 puan) yorumladı
Ben sag sol kiz diye duymustm benim de sagimda agrinyarin bakalim cinsiyet ne dicek dr :)
13 Mayıs 2018 (1,377 puan) yorumladı
benimde kizim sol kasigimdaydi
24 Temmuz 2018 (1,248 puan) yorumladı
Sol taraf kız sağ taraf erkek diolar canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 740 göst.
24 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde salihaaa (29 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,024 göst.
0 oy
6 cevap 1,652 göst.

1,512,694 soru

24,672,482 cevap

367,340 kullanıcı

...