Kizlaaar haftaya doktor kontrolum var 11.haftada olacam o zaman. Sizce cinsiyet belli olur mu? Aranızda erken öğrenen var mi?
Bence olmaz canım çünkü daha çok küçük, ben bile 17 haftada zor öğrendim
Ben 14 te gittik göremedik sonra 16 da gittim kiz dediler 18 haftalıkken gittim erkeğe benziyo dedi dün gittim kız dedi belli olmuyor yani :)
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı