0 oy
492 göst.
31 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (138 puan) sordu
27 haftalık gebeyim üç gündür aşırı terliyorum ve heryerim çok ağrıyor. Normal midir yoksa usutmusmuyumdur. Aynı durumu yaşayan varmı 

6 Cevap

0 oy
31 Temmuz 2018 (2,989 puan) cevapladı

Dikkat et cereyanda  kalmış olabilirsin, bana da oluyor sabahları uyandigimda

-Reklam-
0 oy
31 Temmuz 2018 (659 puan) cevapladı

Suan bende oyleyim bi terleyip bi usuyrm dayak yems gibi heryerim agridi sbhtan beri ins.yarina birseym kalmz

0 oy
31 Temmuz 2018 (896 puan) cevapladı

Terleme bende de aşırı var. Menopozlular gibi sırıl sıklam oluyorum. Gerci bu sene herkes öyle aşırı bunaltıcı bi sıcak ve nem var... Klimasız duramıyorum ama o da çarpıyor kış gelsin artık diye dua ediyorum ... =( sivrisinekler de anamı ağlatıyor bi yandan

0 oy
31 Temmuz 2018 (177 puan) cevapladı

Bende 27 haftaligim bende terliyorm sıcak basmalarım oluyor normal bence

0 oy
31 Temmuz 2018 (44 puan) cevapladı
Kış gelsin artık. Her yanım su hiç kurumuyor. Nefes almak bile zor

0 oy
31 Temmuz 2018 (76 puan) cevapladı

Bende 21 haftalığına aşırı terliyorum eşim abartma nerde sıcak diyor ayaklarimin altı yakıyor muhtemelen adet olamadığımız dan oleyiz 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 201 göst.
0 oy
6 cevap 483 göst.
0 oy
7 cevap 654 göst.

1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...