0 oy
413 göst.
30 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (105 puan) sordu
Kizlar ic kisminami yoksa sadece dis dudak kisminami sürülecek 

2 Cevap

0 oy
30 Aralık 2019 (272 puan) cevapladı
Kasinan her yere sure biliyorsun ben hen fitil olarak hem krem olarak kullaniyorum
30 Aralık 2019 (46 puan) yorumladı
bende mantar da kullandım kaşınan her yere vuruyor dum ama iyi geliyor o ilaç
-Reklam-
0 oy
30 Aralık 2019 (370 puan) cevapladı
Çok faydalı bir krem ben çok faydasını gördüm. Kaşınan her yere sür. Sürdükten Bi süre sonra sulanıyor ama. Çamaşırına ıslak ıslak oluyor. Uzun elbise gibi gecelik giy çamaşır giyme Bi süre. Ben sabah akşam sürüyordum. Hamikeykende kullandım. 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 419 göst.
0 oy
1 cevap 343 göst.

1,512,509 soru

24,670,097 cevap

367,209 kullanıcı

...