0 oy
505 göst.
29 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Hamileyken ihlamur icilir mi bebege zarari olur mu 

5 Cevap

0 oy
29 Aralık 2019 (77 puan) cevapladı
Evet ben içiyorum özellikle grip falan olduğumda 
-Reklam-
0 oy
29 Aralık 2019 (853 puan) cevapladı
Gunde 2 fincandan fazla icme canm.Icilior ben grip oldgmda icmistim hergun 1 bardak.
29 Aralık 2019 misafir yorumladı
Tamam canım içiyorum bende şimdi
0 oy
29 Aralık 2019 (1,167 puan) cevapladı
Dr um grip olursan 1 bardak ıhlamur yada nane limon içebilirsin demişti ama her bünye farklı dr una sorsan daha doğru olur 
0 oy
29 Aralık 2019 (706 puan) cevapladı
Abartmamak şartı ile içilebiliyor. 2.fincan falandı galşba. O şekilde. 
29 Aralık 2019 misafir yorumladı
Tamam cnm teşekkür ederim
29 Aralık 2019 (706 puan) yorumladı
Yine de Allah korusun düşük tehliken veya başka bir durum varsa kullanma. Ne bileyim. İnsan bir şey derken de arada kalıyor bazen. Ama bana öyle demişti doktor. 2 ıhlamur, 1 zencefil falan içebilirsin diye. De... Her bünye farklı. Ama bitki çaylatında en masumu ıhlamur herhalde.
0 oy
29 Aralık 2019 (188 puan) cevapladı
Benim doktor içme dedi erken doğum tehlikesi yapıyormuş 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 404 göst.
19 Ekim 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Tazeannecikadayi (153 puan) sordu
0 oy
10 cevap 946 göst.
0 oy
5 cevap 537 göst.
0 oy
9 cevap 979 göst.
20 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde GamZzze (969 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...