0 oy
457 göst.
29 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu
Nişanım geldi acile geldik gece 12 den beri 2.5 cm acılma ancak oldu ama rahim incelmesi 60 70 miş cok iyi dedi. 4 cm olunca dogumhaneye incekmişim dua edin kızlar artık 1 saattir cekilmez oldu sancım yüksek 90 larda cıkıyor ne zmaan doğum olur cok korkuyorum acılma yavas

5 Cevap

0 oy
29 Aralık 2019 (172 puan) cevapladı
Allah yardimcin olsun kuzum
-Reklam-
0 oy
29 Aralık 2019 (78 puan) cevapladı
Rabbim senin ve senin gibi durumda olanların yardımcısı olsun inşallah 
0 oy
29 Aralık 2019 (2 puan) cevapladı
Ilk gebeliklerde açılma yavaş olabilir ama incelmem iyiymis gün içinde sağlıkla doğumun olur ;)
0 oy
29 Aralık 2019 (656 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun hayırlısı ile al yavrunu kucagina
0 oy
29 Aralık 2019 (1,820 puan) cevapladı
Allah'ım yardımcın olsun inşallah canım

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 395 göst.
9 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulcan27 (7 puan) sordu
0 oy
4 cevap 391 göst.
1 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilara Ak (482 puan) sordu
0 oy
7 cevap 581 göst.
16 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dila budak (2 puan) sordu
0 oy
8 cevap 1,128 göst.

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...