0 oy
419 göst.
28 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (929 puan) sordu
4+5 haftalık hamileyim bugün ultrasonda keseyi gördük 0.58 cm yazıyor orada heyecandan doktora soramadım bu normal mi 2 hafta sonra gel dedi 

2 Cevap

0 oy
28 Aralık 2019 (120 puan) cevapladı
Gayet iyi merak etme
28 Aralık 2019 (929 puan) yorumladı
İnsan stres oluyor elimde değil ama Allah hayırlısını versin demekten başka da elimden birşey gelmiyor
28 Aralık 2019 (120 puan) yorumladı
Bende oyleydim paranoyak gibi gidip gormek gun gun takip etmek istiyordum 20 ci haftadan sonra alistim iyice
-Reklam-
0 oy
12 Kasım 2020 (71 puan) cevapladı
Ben 5 hafta 5 gunum kese 15 cm dedi benimki normal degil ssnirim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 498 göst.
0 oy
14 cevap 869 göst.
12 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esmer yaman (3 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,357 göst.

1,512,781 soru

24,673,768 cevap

367,417 kullanıcı

...