0 oy
381 göst.
31 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu

kizlar 8+3 hamileyim kahve renngi akintilarm oluo  doktora gittim konntrle hersey normal gorunuo bi skinti yok ama bu ne lekesi benim.gibi olan varmi ?

2 Cevap

0 oy
31 Temmuz 2018 (84 puan) cevapladı

Bazi kisilerde olabiliyomus yoruldugunda veya yerlesme kanamasi diolar. Doktora gittiyseniz guvenilirse doktor merak etmeyin☺

-Reklam-
0 oy
31 Temmuz 2018 (93 puan) cevapladı

Yerlesme kanaması canım.bendede olmuştu sıkıntı etme.2 gun felan lekelenme tarzinda olmuştu sonra gecmisti

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 551 göst.
0 oy
4 cevap 781 göst.

1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...