0 oy
667 göst.
27 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Selam kızlar.ben 11+2 haftadayım.hematomam var.plus da sidikdən analiz verdim zülal 66 %.böbreklerde de pasplenni var.
Gebelik haftası 11+2

2 Cevap

0 oy
27 Aralık 2019 (385 puan) cevapladı
Doktorun malicə yazmadımı
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2019 (555 puan) cevapladı
Zular olur ozde sen qis ayina duwmusen tursu yerirsen deye qalxir bir ay yeme bax gor nece dusecey ve elbetdeki dermanda gebul elemelisen men yay ayinda birdefede olsun zulalim cixmamisdi oki havalar soyudu tursu yedim iki defe hemin ayda zulalim cixdi boyreydeki vaspalenideki yeniki tonusun var demekdide onunda dermani var atmalisan hekim sene hecne yazmiyibki bulara gore?
2 Mayıs 2023 (66 puan) yorumladı
Salam Men analiz verdim 12+6heftelikdi Zülalım çıxdı  0.33 ve çox az miqdarda duz kristalları var uşağa zərərlidirmi?

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 385 göst.
20 Nisan 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Qeniyeva (52 puan) sordu
0 oy
0 cevap 198 göst.
14 Temmuz 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Valida (64 puan) sordu
0 oy
0 cevap 180 göst.
7 Mayıs 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde AyselM25 (12 puan) sordu
0 oy
3 cevap 548 göst.

1,512,310 soru

24,667,564 cevap

367,071 kullanıcı

...