0 oy
627 göst.
27 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Bir anda ateş üşümee baş ağrımm Oldu özel bölgemde agri makatima dogru sanci giriyo bebek hareket ettikce sancimm oLuyo acile gittim nstye bakti sanci yok alttan bakti acilma yok ultrasyona koydu suyun fazla haftana gore fazlasinnn dediii hicbisi anlamadimm agrimm var benim yoğun sari akintimda 37+7 haftaLiqim 

4 Cevap

0 oy
27 Aralık 2019 (2,663 puan) cevapladı
Akıntı su fazlalığından oluyor mümkün olduğu kadar dinlen 3 litre su tuketimini ihmal etme 
27 Aralık 2019 (9 puan) yorumladı
Peki agrımmmm varr ama nstde yok napmaliyim
27 Aralık 2019 (2,663 puan) yorumladı
O ağrı su fazlalığından oluyor dinleneceksin canım.ama zaten su fazlalığın olduğu için 1 haftaya doğumun olur
-Reklam-
0 oy
27 Aralık 2019 (886 puan) cevapladı
Bebek baskısı ağrı yapıyor olabilir. 4 gün önce ateşim 38.6 ya kadar çıktı kan idrar herşey temiz çıktı hastanede Parol serum takip dusurduler. Eve geldim 2 saat sonra yine ateşim cıktı... Ilık duş pamuklar falan hiç biri fayda etmedi... Terleyip atabildim ben ancak terlemeye çalıs ateş son aylar için iyice tehlikeli olabiliyor bende 33. Haftadayim. 
0 oy
27 Aralık 2019 (327 puan) cevapladı
Gecmiş olsun canım bebegnlemilgili bi aıkıntı yoksa belki havalrdan üşütmüşmolabilirsn iyice dnlen
0 oy
27 Aralık 2019 (442 puan) cevapladı
Canım bi bilgim yok uzan dinlen bol bol 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 172 göst.
0 oy
3 cevap 491 göst.
19 Eylül 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde Hilal58 (444 puan) sordu
0 oy
6 cevap 1,308 göst.

1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...