0 oy
464 göst.
24 Aralık 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde misafir sordu
Bu üç değerim rutin kontrolde yüksek çıktı. Enfeksiyon belirtisi oluyor sanırım? Bunun tedavisi için ne yapıldığına dair bir fikri olan var mı? Ya da yükselmemesi için yapabileceğim birşey var mı? 

1 cevap

0 oy
24 Aralık 2019 (790 puan) cevapladı

Canim  neu ve wbc yüksek olmasi kötü degil. Ben kızımda tedavi zamaninda bu degerler yukselsin diye 10 gun yatiyodum. Hergun igneyle. 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 2,497 göst.
27 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umay (211 puan) sordu
0 oy
5 cevap 638 göst.
0 oy
1 cevap 555 göst.
4 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busranur67 (37 puan) sordu
0 oy
5 cevap 677 göst.

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...