Canim neu ve wbc yüksek olmasi kötü degil. Ben kızımda tedavi zamaninda bu degerler yukselsin diye 10 gun yatiyodum. Hergun igneyle.
1,512,597 soru
24,671,189 cevap
367,272 kullanıcı