0 oy
495 göst.
23 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Kizlar dogum icin boydan elbise mi daha rahat oluyor yoksa pijama takimimi daha iyi lohusalik icin bilemedm ilk gebelik hic bi tecrubem yok
Gebelik haftası 22+4

9 Cevap

+1 oy
23 Aralık 2019 (234 puan) cevapladı
benim ikisinden de vardi ama boydan eobise tarzi olani daha cok sevdim sezeryanliydim bide
-Reklam-
0 oy
23 Aralık 2019 (642 puan) cevapladı
Ben pijama gibisinden aldim  
0 oy
23 Aralık 2019 (223 puan) cevapladı
pijama en rahat olur canim enin ol
0 oy
23 Aralık 2019 (66 puan) cevapladı
Eğwrki doğumunuz kışa geliyosa bence pijama takımı al daha iyi çünkü elbise etek ucu açık olduğu için üşütürsün ama pijama daha iyi yaz olsa elbise iyi olur
0 oy
23 Aralık 2019 (1,371 puan) cevapladı
Gecelik daha iyi olur bence goğsu emzirmeye musaıt olan gecelik tavsiye etmelisin. Allah saglıkla kucağına almayı nasip etsin 
0 oy
23 Aralık 2019 (1,223 puan) cevapladı
Cnm ben bi tane boydan elbise aldım 2 tane pijama takimi aldım doğumdan sonra hastanede elbiseyi giydim evde pijamalari giydim 
0 oy
23 Aralık 2019 (103 puan) cevapladı
Benimde  ilk gebeligim iki adet pijama takibi bitanede boydan gecelik aldım lazım olacaktır büyük  ihtimalle kime sorduysam öyle dedi
0 oy
23 Aralık 2019 (1,018 puan) cevapladı
Bence elbise daha rahattir
0 oy
23 Aralık 2019 (1,400 puan) cevapladı
Canım elbise alsan daha rahat olur bence sezeryan olursan pijama zorlar seni normal doğumda aynı şekilde altına bez bağlanacak en güzeli elbise. Bende öyle aldım.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 682 göst.
0 oy
0 cevap 218 göst.
0 oy
2 cevap 245 göst.
27 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda.nurr (63 puan) sordu
0 oy
5 cevap 529 göst.

1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...