0 oy
642 göst.
23 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (93 puan) sordu

Arkadaşlar çok hastayım doğuma son 20uygulamaya göre akşam acile gitmeyi düşünüyorum napsam bişey yaparlardı iğne falan uykular haram bir saatte bir kalkıyorum nefes alamıyorum grip olmuşum afedersiniz ama gaz sancim var napicam akıl verin en azından gaz sıkıntısını çok utanıyorum bazen gece oluyor :ermm:

1 cevap

0 oy
23 Aralık 2019 (30 puan) cevapladı
Acilde serum takılıyor içine parol katıp başka bişey yapmıyorlar az da olsa rahatlatıyor oda
23 Aralık 2019 (93 puan) yorumladı
Gideyim o zaman
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,056 göst.
5 Şubat 2024 Doğum kategorisinde Simal_Duru (21 puan) sordu
0 oy
3 cevap 641 göst.
29 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tucemm (254 puan) sordu
0 oy
1 cevap 739 göst.
0 oy
4 cevap 912 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Gulram (214 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...