0 oy
324 göst.
22 Aralık 2019 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu
Kızlar 39+1 im karnım assaya indiğini hissediyorum  ve akşamdan beri vajinama zorluyor  arada ağrı  giriyor  assaya doğru hareketli çok hareketlerini  hep vajinamin  üstünde hissediyorum  ama dayanamicak  bi ağrım  yok  böyle hisseden oldumu 

1 cevap

0 oy
22 Aralık 2019 (767 puan) cevapladı
Yok canım başlamamış 
22 Aralık 2019 (8 puan) yorumladı
35 haftalıkken  sancim cıktı çok iki gece yattım hastanede  100 'ün üzerinde sancim oluyodu  ben hiç hissetmiyordum  acaba sancim var benmi  hissetmiyorum diye hareketlerinden  anlamaya çalışıyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 650 göst.
0 oy
12 cevap 1,908 göst.
0 oy
8 cevap 1,093 göst.
0 oy
1 cevap 337 göst.

1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...