0 oy
276 göst.
21 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Slm kızlar ben şuan 37 hafta dort gunluk hamileyim cok kasılmam var haftaya perşembe Yanı 26 aralikta doktor gel dedi ac karnına sızce sezeryana alırım 

1 cevap

0 oy
22 Aralık 2019 (1,014 puan) cevapladı
Olabilir canım şimdiden kasılmaların çoksa o zamana kadar iyice atabilir belki bir ihtimal sezeryana alırız diye ac gel demiş olabilir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 672 göst.
0 oy
4 cevap 347 göst.
0 oy
1 cevap 396 göst.
0 oy
6 cevap 615 göst.

1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...