0 oy
497 göst.
21 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu

kategorisinde  (24 puan) 

7 aydir surekli ishalim 6 gun hastahanede yattim tekrar bu bi haftadir ishalim tekrarladi ozel hastahaneye gittim doktorum ornisid ford 500 mg verdi ve yanında clausy verdi kullanan varmi bebege zarari olur mu ki antibiyotik sonucta ve hamilelik kategorisi c yaziyor internette

3 Cevap

0 oy
21 Aralık 2019 (555 puan) cevapladı
Hamilelige zarari varsa neden doktorun versinki hamile olgunu biliyordur supen varda baska doktora git bence
-Reklam-
0 oy
21 Aralık 2019 (5,445 puan) cevapladı
Doktora güvenmeyip buraya güvenmeniz çok ilginç zararı varmıdır nedir acaba doktor vermiş buradaki arkadaşlar daha mi iyi bilicek. Lütfen yanlış anlamayın ama doktora güven yoksa başka doktora gidin 
21 Aralık 2019 (100 puan) yorumladı
Gittigim doktor cok iyi bir doktor ama ilacı internetten bakınca hamilelik kategorisi C yaziyor o yuzden supheye girdimmm
0 oy
21 Aralık 2019 (439 puan) cevapladı
Doktor gebeliğin için en uygun ilacı vermiştir canım Allah şifa versin 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...