0 oy
423 göst.
17 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (202 puan) sordu
Kızlar ara sıra sulu akıntı olması normal mi? Koku konusuna gelince , yani bilemiyorum normal kokusu sanırım enfeksiyon olup olmadığını nasıl anlarım? Enfeksiyon bebege zarar verir mi?
Gebelik haftası 12+1

2 Cevap

0 oy
17 Aralık 2019 (3,977 puan) cevapladı
Akintirn rengi kokusu kivami farkli ise enfeksiyon vardir sulu olmasi normal gelecek haftalarda artisda ola bilir
17 Aralık 2019 (202 puan) yorumladı
Normal şeffaf renkte canım. Kaşıntı falan yok ama. Yine de enfeksiyon için baktırmam gerekiyor mu
17 Aralık 2019 (3,977 puan) yorumladı
Mantar vardir en fazla bende oyle cikti doktoruna soyle yinede o gerekli olani soyleler zaten
17 Aralık 2019 (202 puan) yorumladı
Tamam canım sağolasın. Şuan için bebeğe zararı olmaz dimi . Hemen gitmem gerekiyor .mu? Kontrolume daha çok var çünkü Ocak ayinda
17 Aralık 2019 (3,977 puan) yorumladı
Yok olmaz bol bol su ic
-Reklam-
0 oy
17 Aralık 2019 misafir cevapladı
Akinti olmasi normal şeffaf yada beyaz s sıkıntı yok gebelik boyunca gelecektir ama eğer rengi boyle koyulaşıp sari yada yeşil sümük gibi olursa ve kokusu seni rahatsiz edecek duruma gelirse o zaman enfeksiyon vardir yada bunlar olmazsa kaşıntı yanma tarzi bisey olursa da enfeksiyon yada mantardir hem zaten se  kendindeki degisikliklerden anlarsin normal bisey olmadigini bide oyle bi durum olursa doktoruna soyle onlem alir cunku enfelsiyon ilerlerse devam ederse bebek ivin sıkıntı olur ama zaten temziligine dikkat etsen ve bol bol su içsen enfeksiyon kapsanda geçer  tekrar  ama gebelik boyinca insan sık sık enfeksiyon kapıyor malesef  ha bide son bişey daha normal jolemsi şeffaf yada beyaz akıntı dışında su gibi bi akintin olursa istemsiz mutlaka doktoruna git soyle bebegin suyu olabiliyor sızabiliyor  

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 568 göst.
27 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 2Busee123 (237 puan) sordu
0 oy
4 cevap 376 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...