0 oy
354 göst.
12 Aralık 2019 Doğum kategorisinde (389 puan) sordu
Epıdural nasıl acılı bişeymi iğnesi neler yasadınız 

3 Cevap

0 oy
12 Aralık 2019 (801 puan) cevapladı
Sezeryan icin belden uyusturma bence daha iyi.

Ameliyat sonrasi daha uzun sure uyusuk kaliyor aciyi daha gec hissediyorsun.

Genel anestezide uyanir uyanmaz agrilar basliyor diyo herhes.
12 Aralık 2019 (389 puan) yorumladı
Öyle diyolar doğru söylüyosun
-Reklam-
0 oy
12 Aralık 2019 (1,014 puan) cevapladı
Ben spinal oldum canım belden uyuşmalı, korkudan genel istedim ama yapmadılar böylesi sanada bebeğinde daha iyi dediler. Çok güzel geçti şükür, doğar doğmaz görüyorsun en azından bebeğini, temas edebiliyorsun. Yani benim sezaryen iyi geçti acikcasi ilk olmasına rağmen 
12 Aralık 2019 (389 puan) yorumladı
Bende öyle yapmayı düşünüyorum
12 Aralık 2019 (1,014 puan) yorumladı
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
12 Aralık 2019 (389 puan) yorumladı
Amin cok sağol
0 oy
12 Aralık 2019 (874 puan) cevapladı
2 sezeryan oldum ilki epiduraldı cok gaz sancım oldu memnun kalmadım.ikincisi epidural spinal kombine yaptılar cok memnun kaldım..

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 946 göst.
18 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Nuray09 (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 785 göst.
13 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde Sedasyyd38 (98 puan) sordu
0 oy
9 cevap 939 göst.
25 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde İst34 (405 puan) sordu

1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...