0 oy
328 göst.
9 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (281 puan) sordu
Geçen hafta salı gitmiştim daha önce de belirttim 35,3 çıkmıştı hcg dünde evde test yaptım çift çizgi çıktı ve yarın kadın doğum da randevum var sizce hcg tekrar yapar mı ya da sadece ultrasonla mi bakar ve ben kötü sonuç almaktan çok korkuyorum 

1 cevap

0 oy
9 Aralık 2019 (254 puan) cevapladı
Aynı durumdayız canım ben de geçen hafta gitmiştim 3600 lerdeydi hcg ama kese görünmedi yarın gideceğim bende. Bir haftadır korkuyorum acaba kötü bir şey mi var diye. Allah yardımcın olsun beta hcg yapar ultrasonla da bakar içine ferah tut iyi olur inşallah 
9 Aralık 2019 (281 puan) yorumladı
Inşallah canım allah hepimize sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin
9 Aralık 2019 (254 puan) yorumladı
Amin canım inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 483 göst.
0 oy
4 cevap 583 göst.
0 oy
1 cevap 233 göst.
13 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sumeyye69 (212 puan) sordu

1,512,148 soru

24,665,528 cevap

366,953 kullanıcı

...