Bende aynıydım ve burda gün sayanlara gıpta ederdim. Şimdi son 3 günüm kaldı acayip hissediyorum çok stresliyim. Bence bu günlerin tadını çıkar, uykusuz her gece diye artık evde şarkı söyler oldum, eşim bana gülüyor
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı