0 oy
463 göst.
9 Aralık 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (89 puan) sordu
Karnımın içinde hafıf bı agrı var ve bu benı korkutuyor daha kontrolume 10 gun var
Gebelik haftası 6+4

3 Cevap

0 oy
9 Aralık 2019 (5,445 puan) cevapladı
Hamilelikte her an her yerin agrıyabilir korkma cnm :) gayet normal içine can yerleşiyo
9 Aralık 2019 (89 puan) yorumladı
Ilk gebelıgım o kadar korkuyorum kı sankı bısey olcak dıye
10 Aralık 2019 (217 puan) yorumladı
Korkular cok normal hemde ilk bebekde ama hoc biseyden korkma.kotu olduqn zamanda kontrolu bekleme doktorna git...ama agrilar normal.hele bu neki)
-Reklam-
0 oy
9 Aralık 2019 (2,295 puan) cevapladı

BU HAFTALARDA NORMAL CANIM :) KORKMA

0 oy
10 Aralık 2019 (8 puan) cevapladı
Benim de 38. Haftam. Ilk gebeliğimi yaşıyorum. O kadar sıkıntılar yaşadım ki. Vücut böyle şeylere alışık olmadığından ilk zamanlarda tepki veriyo . ama yine de geçmezse bi danış doktoruna. Ilk 3 ay çok önemli. Allah yardimcin olsun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 516 göst.
0 oy
2 cevap 1,408 göst.
0 oy
1 cevap 229 göst.

1,512,636 soru

24,671,581 cevap

367,284 kullanıcı

...