0 oy
304 göst.
6 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (206 puan) sordu

Kızlar kanamam olduktan sonra doktora gittim açılmam yok nst ye göre doğuma gönderdi sizce doğum mu

image

1 cevap

0 oy
6 Aralık 2019 (1,196 puan) cevapladı
Daha dogumu baslatacak sancin yok kuzum duzenlii degiller 
6 Aralık 2019 (206 puan) yorumladı
Anladım canım teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...