0 oy
778 göst.
5 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
39+2heftelik hamileyem. Karnimda kasilmalardan bashqa hec bir shey yox idi. Dunen cuzi sancim oldu. Oda kecdi. Idman hereket falan edirem. Bir az olar uzr isteyirem ifademe gore budumum dibi agriyir. Hereket edende cox agriyir. Ushagin bashi ashagi yene biler? Sizce neden ola biler? Bilginiz varsa menle paylashsaz cox sevinerem.

1 cevap

0 oy
5 Aralık 2019 (385 puan) cevapladı
Canım uşaq hərəkət edir hərəkətində dəyişikliy var ya yox 
5 Aralık 2019 (13 puan) yorumladı
Mende beleyecem. Amma deyirler ki xestexanada belemirler. Paltar geyindirirler.
5 Aralık 2019 (385 puan) yorumladı
Onda gərə 3 dəst alm ayrı
5 Aralık 2019 (13 puan) yorumladı
Nece isteyirsen. Onsuz ushaga lazim olur. Beleyin altindanda geyindirirlerde bodi mayka falan. Yeni dogulmushlar ucun satirlar.
6 Aralık 2019 (385 puan) yorumladı
Həə görüm bu ay 20 sinən sonra alacam   İNŞALLAH tək saxsalamat olsunlar  necə oldun arğın zad azaldımı
6 Aralık 2019 (13 puan) yorumladı
He inshAllah. Shukur indi yaxshiyam. Agrilarim azalib. Narahat olmayin.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 342 göst.
13 Şubat 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ceyranrzayeva (37 puan) sordu
0 oy
2 cevap 837 göst.
9 Aralık 2019 Doğum kategorisinde ❣️3erkeyin anası❣️ (385 puan) sordu
0 oy
0 cevap 166 göst.
26 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Muslimanka (4 puan) sordu
0 oy
0 cevap 133 göst.
19 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Qanama (18 puan) sordu

1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...