0 oy
725 göst.
5 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (150 puan) sordu
Kizlar bugun ozele gideceğim 13+3haftaligiz cinsiyetini öğrenme ihtimalim var mi? Tabi eger gösterirse. Benim haftamda ya da daha öncesinde cinsiyet öğrenen var mi acaba? :) 

13 Cevap

0 oy
5 Aralık 2019 (56 puan) cevapladı
Ben 11.haftamda ogrendim canim ozelde
5 Aralık 2019 (150 puan) yorumladı
Cinsiyeti ne peki canım.
5 Aralık 2019 (56 puan) yorumladı
Erkek canim erkekler daha erken ogreniliyor ondan sanirim
-Reklam-
0 oy
5 Aralık 2019 (212 puan) cevapladı

Sizi çok iyi anlıyorum insan aşırı heycanlaniyo ve sitrese giriyo ama  er geç ogrencen :) yani 

0 oy
5 Aralık 2019 (13 puan) cevapladı
Ben 19 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrenmiştim kız mış şu an 21 haftalığım Dediğin gibi gösterirse öğrenirsin benimki göstermemişti o hafta :)
0 oy
5 Aralık 2019 (7 puan) cevapladı
Örenirsin cnm bender 13 haftamda özelde örenmiştim
5 Aralık 2019 (150 puan) yorumladı
Peki cinsiyeti ne canım
0 oy
5 Aralık 2019 (160 puan) cevapladı
Ayyy yok ben 11 haftalikken gittim göstermedi doktor ayin 20 sinde gel dedi ınşallah ben öğrenirim sende
5 Aralık 2019 (1,076 puan) yorumladı
Benimde 11+1de erkeğe benziyor ama kesin değil dedi 1 ay sonra hel demişti 19unda gidicem 15 haftalik olucam nasipse ozaman inşallah netlesir
0 oy
5 Aralık 2019 (751 puan) cevapladı

12. Haftada öğrendim özelde kız <3

0 oy
5 Aralık 2019 (5,445 puan) cevapladı
10 haftalık öğrendik biz 
5 Aralık 2019 (43 puan) yorumladı
Erkek miydi bebisin
5 Aralık 2019 (5,445 puan) yorumladı
Evet erkek :)))
0 oy
5 Aralık 2019 (851 puan) cevapladı
Canim 11 de olusuyoe cinsiyet 12 gibi ogrenebilirsin tabi gosterirse :) 
0 oy
5 Aralık 2019 (853 puan) cevapladı
Kuzenime %80 erkek dediler bu haftalarda hatta 16ya yakindi haftasi bak simdide 20lerde kesin kiz dediler.Ben olsam sormam bile doktoruma.Heves edersin hayal edersin sonra farkli cikar sendelersin kzuum.
0 oy
5 Aralık 2019 (2,614 puan) cevapladı
Bende oyrenmiwdim 13 de kiz.
0 oy
5 Aralık 2019 (2,155 puan) cevapladı
12+6 da ogrendim devlette. Erkek. 30+6 olduk
0 oy
5 Aralık 2019 misafir cevapladı
13+3de %90erkek dedi doktorum öylede kaldı şimdi 70gunluk kocaman adam olduk .tabi pozisyonla alakalı bizimki kendini göstermeye meraklimis
0 oy
5 Aralık 2019 (84 puan) cevapladı
Canım bende özel de 12. haftada öğrenmiştim büyük ihtimalle erkektir demişti doğru da cıktı galiba erkekler hemen öğreniliyor

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 591 göst.
0 oy
1 cevap 271 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...