0 oy
412 göst.
28 Temmuz 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (2,989 puan) sordu

Kızlar , amniyon suyu fazla olan var mi ?

Gebelik haftası 27

1 cevap

0 oy
28 Temmuz 2018 (75 puan) cevapladı

Benim fazlaydi canim kilosu iyi oldugu halde sezeryan oldum cunku gobek bagi dolanabilirmisti vede bebegin hareket etmesi cok kolay

28 Temmuz 2018 (2,989 puan) yorumladı
Kaçıncı haftada ortaya çıktı canım, ve kaçıncı haftadan doğum yaptın. Anlatabilir misin ?
28 Temmuz 2018 (75 puan) yorumladı
36 da erken dogum riskiyle yatmistim hastaneye ole ogrendim.38 dede ameliyat oldum.dr um hatta iyiki normal yapmamisiz kordon dolanmis.1 gun once ultrasonda bile gozukmedi 1 gecede dolanmis hemen
28 Temmuz 2018 (2,989 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
28 Temmuz 2018 (0 puan) yorumladı
Bende 31+3 haftaligim bebeğimde bağırsak tıkanıklığı var ve amniyon sivisi fazla erken dogum olur mu acaba korkuyorum az az akıntı oluyor arada
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 509 göst.
0 oy
2 cevap 417 göst.
19 Şubat 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Durusu (295 puan) sordu
0 oy
2 cevap 168 göst.
3 Mart 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Elif akbas (5 puan) sordu
0 oy
1 cevap 440 göst.

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...