0 oy
379 göst.
1 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (108 puan) sordu
31. Haftadayım karnımın içi ağrıyor. Özellikle ayağa kalkınca karnımı tuta tuta yürüyorum sanki aşağıya düşecek gibi hemde ağrı yapıyor. Oturup uzanınca sıkıntı yok. Ama ayağa kalkınca çok kötüyüm. Çok kilom ve göbeğimde yok. Sizce neden böyle. Yaşayan oldu mu ?

1 cevap

0 oy
1 Aralık 2019 (2,155 puan) cevapladı
Bende 30+2. Karnim asagida. Basindan beri. 8 kilo almisim.
1 Aralık 2019 (108 puan) yorumladı
Benimki aşağıda değil yukarıda ama ağrı alt taraflarda sanki içi hep yaralı gibi
1 Aralık 2019 (2,155 puan) yorumladı
Oyle dusunme canim. Bak ne guzel gelmissin 7.5 aya. Birsey olmaz merak etme. Dikkat et :)
1 Aralık 2019 (108 puan) yorumladı
İnşallah canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 541 göst.
0 oy
1 cevap 358 göst.
0 oy
17 cevap 1,855 göst.
0 oy
3 cevap 317 göst.

1,512,746 soru

24,673,172 cevap

367,379 kullanıcı

...