0 oy
688 göst.
27 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (507 puan) sordu

....


..

3 Cevap

0 oy
27 Temmuz 2018 (9,952 puan) cevapladı

Yapar tabiki ozellimle muz c vitanimli meyveler

-Reklam-
0 oy
27 Temmuz 2018 (179 puan) cevapladı

Ben oğlumda hiç bişey yiyemedim sırf meyve ve 4200 doğdu 

0 oy
27 Temmuz 2018 (319 puan) cevapladı

kizlar ben yiyorum muz karpuz kavun uzum incir seftali  bugun gittim kontrolum vardi 37+3 gunlugum bevegim hala 2900 cok zayif  napcm bilmyrm

27 Temmuz 2018 (1,073 puan) yorumladı
Üzülme önemli olan sağlıklı olması sonuçta sen gereken yemek tüketimini yapıyormuşsun bende meyveden başka bişey yemezdim bundada öyle 3200 felan doğdu çocuklarım oda gayet normal bi kilo :)
27 Temmuz 2018 (319 puan) yorumladı
7 temuzda randevum var ins kilo alir 3.500 civari olsa   ytr cnm ya  14 temuzdada dogum tahminen

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 8,923 göst.
29 Ocak 2019 Doğum kategorisinde Sultan-mehmet (70 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,968 göst.
7 Mart 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evindar (72 puan) sordu
0 oy
4 cevap 492 göst.
9 Eylül 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Damla29 (871 puan) sordu

1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...