canim bu kremi aldım özel olarak eczaneden 100 TL memnunum ayrıca ek olarak vazelin avakado ve kakao yağı kullanıyorum dönüşümlü olarak çok şükür çatlak yok
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı