Kızlar bu haftalarda sizin de akıntınız oluyo mu ? Benim şeffaf bi akıntım var sizde durumlar nasıl bu haftada ??
Valla bunun adina akinti deniyosa evet :) ilk haftalerimi arar oldum akinti yonunden cok oluyo:(
Bende de aynı canım. Biraz yürüsem yada yorulsam daha koyu kıvamlı tam beyaz renkli oluyor alıştım artık :)
1,512,389 soru
24,668,496 cevap
367,127 kullanıcı